Положение о ревизионной комиссии Палаты юридических консультантов Актюбинской области

"Бекітілген"
Ақтөбе облысы
заң консультанттары
Палатасы мүшелерінің жалпы
жиналысы хаттамасымен
"13" ақпан 2019ж.

ЕРЕЖЕ
Ақтөбе облысының заң консультанттары палатасының тексеру комиссиясы туралы

Осы Ереже Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасы, Ақтөбе облысының заң консультанттары палатасының (бұдан әрі-Палата) Жарғысы негізінде әзірленді.
Ереже Тексеру комиссиясының мәртебесін, құрамын, құзыретін, өкілеттіктерін, оның жұмыс тәртібін анықтайды.

1. Тексеру комиссиясының құқықтық мәртебесі

1.1. Қаржы-шаруашылық қызметін тексеруді және бақылауды жүзеге асыру үшін Палата мүшелерінің арасынан тексеру комиссиясы құрылады.

1.2. Комиссия үш адамнан тұрады. Комиссия мүшесі, төраға және хатшы Палатаның жалпы жиналысында 3 жыл мерзімге сайланады. Тексеру комиссиясының құрамын қайта сайлау Палата мүшелерінің ұсынысы бойынша Палатаның кез келген кезекті (кезектен тыс) жалпы жиналысында жүзеге асырылуы мүмкін.

1.3. Тексеру комиссиясының талап етуі бойынша

Палата органы Палатаның Қаржы-шаруашылық қызметі туралы құжаттарды беруге міндетті.

1.4. Заң консультанттары палатасының алқалы, атқарушы және мамандандырылған басқару органдарының мүшелері тексеру комиссиясының құрамына кіре алмайды.

2. Тексеру комиссиясының құзыреті

2.1. Палатаның Қаржы-шаруашылық қызметін тексеру бір жыл ішіндегі Палата қызметінің қорытындылары бойынша жүзеге асырылады.

2.2. Тексеру комиссиясы өз функцияларын орындау кезінде келесі жұмыс түрлерін жүзеге асырады:

- палатаның қаржылық құжаттамасын тексеру, көрсетілген құжаттарды бастапқы бухгалтерлік есеп деректерімен салыстыру;

- Қаржы-шаруашылық қызметтің бұзылуына байланысты өзге де құжаттарды тексеру.

3. Тексеру комиссиясының құқықтары мен өкілеттіктері

Тексеру комиссиясы өз функцияларын тиісінше орындау мақсатында:

- палатаның басқару органдарынан тексеру комиссиясы талап еткен барлық құжаттар мен материалдарды оның алдында тұрған міндеттерді орындау үшін алуға;

- Палата басшылығының алдына қаржылық құжаттарды есепке алуды жүргізетін қызметкердің жауапкершілігі туралы мәселені қою.

4. Тексеру комиссиясының міндеттері

1. Тексеру жүргізу кезінде Тексеру комиссиясының мүшелері тексеру мәніне қатысты барлық құжаттар мен материалдарды тиісті түрде зерделеуге міндетті. Тексеру комиссиясының мүшелері дұрыс емес қорытындылар үшін жауапты болады, оның шарасын жалпы жиналыс белгілейді.

2. Тексеру комиссиясы:

- жүзеге асырылған ревизиялар мен тексерулердің нәтижелерін палатаның басқару органдарының отырыстарында жазбаша есептер,баяндамалық жазбалар, хабарламалар нысанында палата төрағасының назарына уақтылы жеткізуге міндетті.


3. Тексеру комиссиясы Палатаның төрағасына жылдық жиналысқа дейін кемінде жиырма күн бұрын Палатаның Қаржы-шаруашылық қызметін тексеру қорытындылары бойынша қорытындыны ұсынады, онда ол қамтылуға тиіс:

- Палатаның есептеріндегі және өзге де қаржылық құжаттарындағы деректердің дұрыстығын растау;

- Қазақстан Республикасының құқықтық актілерінде белгіленген бухгалтерлік есепті жүргізу және қаржылық есептілікті ұсыну тәртібін бұзу фактілері туралы ақпарат;

- Комиссия төрағасы жыл сайын Палатаның жалпы жиналысында Палатаның Қаржы-шаруашылық қызметіне жүргізілген тексеру туралы есеп береді.

Палатаның Қаржы-шаруашылық қызметін тексеру материалдары Палатаның істерінде 5 жыл сақталады,осы мерзім өткеннен кейін акт бойынша жойылады.

Ақтөбе облысының

заң консультанттары палатасы